Tuesday 28 July 2009

Perjumpaan UniMAP di Manchester


Hari ni ktrg ada perjumpaan dengan staff UniMAP di Manchster.Location adalah dirumah Muammar dan Kak Hawatie.Aku ngn huby dijemput oleh kak Mila untuk tido kat umah dia..kak hawatie pun ajak sbb umah dia 3 bilik..drg ajak bermeriah-meriahan kat sana, sbb kebetulan abg nazry n kak pah pun akan tido kat umah kak hawatie..tapi..aku ngn huby terlalu letih nak drive dari oxford straight terus ke MU..so ktrg decide untuk tido kat umah and bertolak esok paginya ke Manchester.

Pukul 9 pagi camtu..aku dah siap masak..lepas makan, ktrg bertolak ke Manchester..Olleh sbb dah lama tak gi MU drive sendiri, so ktrg ikut Glossop Road, which is jalan yang nik reeves guna masa nak gi conference kat liverpool hetu..huh..mencabar n berlekuk-lekuk..adik ipar aku siap tido sbb fening lalat..aku pulak..cam besa la..jadi radio huby..klu tak dia pun tido sbb keletihan dr smlm..Lepas sejam..alhamdulillah..selamat gak sampai ke MU..masa masih awai, so ada sejam utk aku bawak adik iparku ke old trafford..walaupun tak amik stadium tour..amik gambar depan n dalam kedai pun jadila kan..cik tie..eehhehhe..


Kebetulan ada sale this time..cik tie borong sakan..tapi cam besa la..jersey tak sale2..dok GBP44++ situ la..tak mampu aku nak bli..kalu huby peminat MU, aku terpaksa la jugak beli..nasib baik dia tak minat sgt..ehehhe..selamat pitih gue..ehehhe..


Lepas bergambo n shopping sikit2..ktrg berangkat ke rumah abg Muammar..ala..dalam 10 minit je dr old trafford..dekat je..sampai je..umah dah penuh ngn staff unimap..ktrg disambut mesra oleh abg muammar n kak hawatie..drg excited ktrg dtg, sbb dah 2-3 kali kak hawatie tido umah aku..aku plak..ni la first time gi umah dia..huhuhu..bukan salah ibu ngandung yer kak tie..ehehhe..best sangat lepak2 ngn kak mila, kak pah, kak su, fiza, kak noi,kak aty..dan abg rizal afandy..pemeriah majlis..yang pastinya mmg best la..

Sempat gak aku chatting kejap ngn PM Mohabatul..walaupun kejap..huhuh..aku sempat duduk dalam 2 jam gitu n dah terpaksa mintak diri utk berangkat..takut jalan jam..keta sewa..so nak nak kena hantar on time...so dalam kul 3 ptg,ktrg pun meninggalkan majlis..n 3 org dekan ni pun dah nak berangkat ke london untuk trip seterusnya..nice to be there..


No comments: