Wednesday 22 July 2009

Lepak Konvo Sheffield

Heni sya n syim ajak aku gi lepak majlis konvo izzaty. Izzaty ni hosmete sya n syim n kak mai..adik undergrad yg bakal jadi lawyer...ehehehe..Aku tak plan nak gi sbb sakit pinggang yang teramat smlm..bangun pagi pun still sakit..tapi lepas huby balik makan tengahari, huby cadangkan supaya aku jalan-jalan exercise jugak cam dr suruh...1 miles perday..

So, aku pun ajak la cik tie(adik huby yg dah ready dok umah aku tgu aku bersalin) gi jalan2..huby hantar aku ke rumah sya kat crooksmoor road..ktrg sampai dlm kul 3, so ada sejam lagi nak kuar gi lepak..izzaty kuar dewan konvo kul 4.30..so ktrg lepak2 la umah sya..kebetulan pulak, kak mai baru balik dr conference kat liverpool..wah..borak sakan ktrg..maklum la ..lama tak jumpa..pasni kak mai nak balik mesia lak 4 bln utk buat data collection..lagi lama la tak jumpa..

konvo kat shef..nampak cam best gak walaupun tak sebesar konvo kat mesia..ala2 garden konvo..takder protokol macam kat mesia..best jugak, cumanya gerai takla semeriah gerai konvo kat mesia..macam2 ada..bihun sup,mee..baju..bla.bla..sumer ada..
Kebetulan masa izzaty kuar dewan konvo, jumpa la geng2 elly..rupanya bdk2 master pun grad skali, cuma sesi je lain2..so ni la gambo lepak ktrg..jeng2..mak yong dah gemuk..


Depan:Adik huby, me, izzaty, sya, syim n sapa nama ntah tak igt..ehehhe
Blakang: Amy,Elly ngn sapa ntah nama


suasana orang keluar dewan konvo


aku yang perasan konvo..konon2 grad master nyer baju..ahahha


3 orang yang perasan konvo gak..keh..keh..keh

No comments: