Tuesday 14 July 2009

Sheffield Family day

Heni ada family day..hari2 penuh mailing list org update pasai menu, acara dan sebagainya..

nama huby dicadangkan untuk jadi ajk PMPMS(Persatuan Melayu Sheffield), tp ktrg menolak sbb dah 3rd year..beria2 abg shaari nak huby jadi ajk..ktrg hanya menolong tanpa committment..as usual..tu je boleh ktrg jamin..kata huby..tak dan dah nak kejar benda2 tu sumer..lagi pulak, baby nak keluar tahun ni..risau juga takut2 huby tak sempat nak kejar keja2 kat lab..

Pukul 10 pagi camtu, aku dah siap masak apa yg patut untuk dibawa ke family day.Ikan, satay,ayam perap sumer telah diuruskan oleh ajk PMPMS tapi sapa2 nak bawak makanan tambahan..dipersilakan..kakak2 kat taman aku ni pakat nak bawak bihun goreng..so, awai2 pagi..dah siap dok menggoreng..aku pulak time ni tak berapa larat..letih agaknya sbb kurang ion dlm badan..ion drop dari 11.1 kepada 8.8..huhu..semoga babyku sihat..

Cuaca panas elok walaupun bbc.co.uk kata akan ujan..mungkin sbb doa semua org agaknya..tambah pulak kanak2 yang gumbira tak abis2..sbb acara utk drg la paling banyak skali..skuter,pakaian beragam..bla..bla..aku ngn huby tak tunggu sampai habis sbb dah janji ngn nia azalea nak gi bli daging n ayam kat firth park..drg nak cr stok jugak sbb pindah umah baru n mak mertua pulak baru sampai..

Yang best kat acara ni, fst time aku main soduku..tak pernah main seumur hidup..skali masuk bertanding pulak tu..cam klakar je..huby pulak tak pernah2 bertuah, dapat cabutan bertuah..heheheh..so lucky this time..








No comments: