Tuesday 14 July 2009

Jalan-jalan waktu petang kat weston park


Dah seminggu huby kena tunggu rumah sbb org mai tukar boiler.Heni weekend, huby pi skolah..aku pulak kalut masak sbb heni jemput nia azalea bersama suaminya fais serta ibu mertua mereka ke umah..hajatnya nak buat makan2 sikit..Yer la , sepanjang mak mertua drg sampai..dah 2 kali ktrg makan kat umah drg..nasi kerabu lak tu..ehehhe..sedapnya..

Aku ajak sya n syim serumah, tapi kak mai takder..sbb dia ada conference..izzati pulak, dah abis exam..merayau ntah ke mana..ehehe..enjoy betui dia..sya pulak ada 3rd year talk, so tgh siapkan dia nyer presentation..alih2 yg dtg, family nia ajela..takpe la..tetap meriah umah aku..

Menu harini adalah..nasi beriani + ayam masak merah + kurma daging + kari daging + acar timun..yummy..semua org tambah melebihi 2 pinggan..yahoo..kira pass la aku masak..muahahha...rugi makcik sya tak dtg..ehehheh..nia bawak cucuq udang n buah..huhu...kenyang betul makan..alhamdulillah..rezeki..

Jemputan datang kul 5 sbb huby balik lab kul 3..so lepas huby balik..smayang2..aku pun ajak la huby kuar jalan2 weston park kejap, sbb lama terperuk kat umah..bosan gila dah..bestnya dapat jalan2 kat sini..tenang rasa...


No comments: