Sunday 21 June 2009

Tetamu dari Manchester

Minggu ni ktrg ada tetamu dari Manchester..tapi sebab heni hari isnin, so aku tak dapat la nak prepare masak yang best2, sbb masa drg kol nak datang ni pun...dah kul 5 petang...aku pun masih kat school..maklum la..minggu ni excited nak tunjuk segala result kat tony..hai..hepi je heni sbb Tony hepi ngn result aku yang tak seberapa ni..Oleh sbb hepi ngn result2 aku heni, walaupun letih, aku balik umah dan masak juga untuk tetamu aku walaupun huby cadang kita bli pizza Rajas..

Yang paling best masa balik skolah ni..huby ready dah pakai apron nak tolong aku masak..yahooo..bestnya..this time, huby buat sumer..aku tumis2 n masak sup je..yang lain huby tolong..cayalah abg..muahhhhhhhhhh...

About kul 9++ malam, mummy pun sampai ngn tihani yang comei..dah speaking english berabuk dah sikecik tu..hepi sgt aku..tapi drg tak tido, balik hari..drg tumpang keta member yang nak cr mercedes kat sheffield..huhuhu..takpe la.nanti drg mai lain..hepi..hepi ..n hepi heni..gambo orang takder, tp gambo nasi ayam ader..ehehhe..


Ayam madu..


Nai ayam set beserta puding jagung..yummy

No comments: