Sunday 21 June 2009

Strawberry picking..


Strawberry picking ni tak terancang sbbnya aku dah letih sangat time ni..Lepas balik carboot Marshlane, Mail dan izza ajak makan-makan ikan bakar kat umah diorang.Aku dah ready ketam masak lemak pedas sebelum gi carbbot lagi sbb takut balik kang baru nak buat..mesti aku pancit..tak larat betul lani..kaki asyik lenguh2 je..rasa nak nangis malam2 pun ada sbb tak tau nape lenguh sangat..agaknya sbb dok lama dlm lab kot kdg2, n jalan kaki masa balik skolah..turun bukit..huhuhuh...

Lepas balik carboot, aku pun panaskan masak lemak ketam,buat kerabu timun, sambal belacan dan goreng ikan kembung..huby makan dengan selera sekali..ketam dan ikan2 yang drg bakar pulak fresh sbb smlm kak azu baru amik dari London..sedapnya..huh..caya tak caya, aku oder ikan kembung 2 peket, sotong sekotak tp drg tersilap bagi dua kotak, udang 2 kilo dan ketam yang tak oder tapi tersalah bagi 2 kotak dengan harga GBP44.50..kalah makan kat mesia..dekat RM200 beli seafood je..ehehhe..tapi kalu kira harga kat sini, agak berbaloi, sbb bukan selalu dapat makan ikan fresh ni..

Gambo makanan aku tak sempat nak ambil sbb terlalu letih heni..gambar picking pun aku tak bawak camera..harapkan camera mail je..tapi ni gambo strawberry aku amik masa dah balik umah..yummy..sebakul huby petik utk aku dan baby..ehehhe..one for me, one for my huby n another one for our lovely baby..muah...cayang u all..


One for ibu, one for ayah and one for my lovely baby...thanks huby


Sebakul strwaberry for my lovely fren dimana jua berada..rindu u all..

No comments: