Thursday 24 September 2009

Raya Aidilfitri 2009



Tahun ni aku beraya dalam pantang..so, takle la nak meronda-ronda kerumah terbuka..biasanya setiap tahun meriah aje Sheffield ni dengan aktiviti rumah terbukanya..nasib la..nak wat camne..takle la nak merasa makan rendang, ketupat..bla..bla..bla..tapi yang bestnya, tahun ni..kami bertiga..yeiiiii...

Ramai jugak orang datang melawat Faris kat umah sempena raya ni..so, ada la jugak rasa suasana raya tu..meriah la jugak walaupun tak keluar beraya..bau la jugak kuih raya, sbb adik ipar rajin nak buat biskut raya..walaupun takle makan, bau pun jadila..eheheh..

Kuih raya Dr shamsul hantar pun dah sampai..cuma tak sempat nak posing ngn kuih raya tu, sbb kali ni agak hancur sarung kuih raya..so, adik pindahkan cepat2 kedalam bekas lain..Yang pastinya, aku dah suruh cik tie simpankan tart nenas tu untuk aku makan pada 17 Oct ni..time dah abis pantang le..apa lagi..

Malam raya, aku ngn huby request adik-adik undergard bersama-sama jiran keliling rumah datang bertakbir kat umah..aku suh cik tie buat cucuq udang je..sbb nak masak banyak, aku tak larat..so mana yang adik aku leh sempat buat je la..nie gambar suasana malam raya bila orang ramai bertakbir dirumahku..Little Faris pulak baik je duduk atas dukung ayah dia..comelllll...



href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt_jpZudynK21lT1CWjtUD_7Aq7bR_1TDAWQoR8lMGuViDfaXoRADtyPMmFAt6wnBruoEc-VVGh6NM4w5vG9F5GxkNkVrowazO2MCiMwyiV9BmaPcKIibJlaQewi0vwepkEEC_hKk6enA/s1600-h/takbir+raya3.jpg">



Dihari raya, nie ada aku ambil gambar beberapa tetamu yang datang..mintak maaf kat tetamu yang lain sbb lupa nak posing2..maklum la , excited citer2..lupa nakl bergambo..

Aunty Sya, Aunty Lisa,Cik Tie, Mummy and Faris and Ayah


Uncle rushdi, Aunty Anne, muizz and rania

1 comment:

adhline said...

bahagia sangat bila tengok family ni..memang betul la mama cakap little Faris nie sebjik macam ayah yie..he3..