Sunday 23 November 2008

Winter-winter

Winter ni merupakan winter terakhir mangsa yang aku suka sangat nak nyakat dia..which is Mrs Law: Atie...taraaaaaa....masuk summer nanti atie dah betul2 bleh digelar lawyer..but the sad story is dia dah nak balik mesia...Pagi2 lagi ktrg dah keluar nak bergambar sbb time snow ni la sheffield kembali cerah..kalu tak asyik gelap jer..

Aku ngn huby gi bergambar dulu kat depan department..mmg cantik kat sana tu..Janji ngn sya, atie n syim nak gi Weston Park tapi sbb aku dok sibuk menikmati snow..so lewat la aku sampai ke park tu..jejak je kaki kat kawasan park tu..jeng..jeng..jeng...tetiba ribut snow melanda..kelepuk..seketul snow jatuh kat muka.....syaaaa...aku apa lagi..kejo..maka terjadila citer polis tan-3, berkejo2..ngn kanak2 ni..mangsa paling teruk biasa la..tak sya ataupun aty..muahhaha..

Lepas puas hati sbb sumer dah kena makan salji, ktrg pun join la segroup kanak2 yang begitu asyik mendesign snowman...ahahha..boleh tahan..cara nak buat snow man ni bukan mudah rupanya..takle kepal2 macam ais kepal dan letak je..ada caranya...which is kena gulung snow tu macam tikar mengkuang dan tegakkan menjadi orang...muahha..susah gak..aku tak buat pun..amik gambo je lebih..

Setelah sumer orang kesejukan, huby cadangkan ktrg menikmati minuman yang boleh mamanaskan badan..coffee la tu..mmg favourite betul dia dengan coffee..ktrg pun menuju la ke starbucks depan Weston Park Museum..kuak je pintu starbucks,wahhhhh..harumnya bau coffee...walaupun hati ni teringan nak makan frapucino caramel coffee cappucino, tapi sbb sejuk..terpaksa la batalkan niat..minum je rich cappucino..oleh sbb drg ni sumer tak breakfast lagi, so menu tambahan adalah vegetable panini..ermmm sedapnya...

Lepas lepak2..ktrg kuar lagi ke area uni..wahhhh..cantiknya...its' my university..



No comments: