Sunday 16 November 2008

Autumm (musim luruh) di Sheffield

Autumn kat sini sungguh cantik, tapi aku ngn hubby takder masa nak gi ambil gambar dek sibuk dengan kerja2 lab..maklum la dah masuk 2nd year ni, kerja semakin bertambah2..

Weekend ni cuaca nampak cerah..takder lagi ujan..aku ngn hubby pun keluar la gi tesco kat area umah kiteorg ni...lintas je padang tu, ternampak la spot autum yg cumel sgt......nak patah balik amik camera..malasnya...hubby kata, takpe..next week la kita amik..dia ni, asyik next week sampai pokok depan department aku dah botak..abis luruh..dia punya next week mmg takle pakai..kalu tunggu ni, mmg takdan aku nak posing autum 2008..ehehhe..

Ari ni hari Ahad, aku ngn huby nak ke skul, siapkan beberapa kerja sblm sv aku panggil mengadap on Monday..aku pun buat2 la nak gi tesco kejap..apa lagi..posing la..ahahha..cun jugakkkkk...

Teringat nak ajak kak afza n fais n kanak2 umah sya, tp sebab ktrg kesuntukan masa so, amik jela beberapa keping...buat kenangan autum2008..kalu ader kanak2 ni , mesti lagi best ktrg posing..ahahha..

jom menjamu mata di autumn at sheffield..


No comments: