Tuesday 14 December 2010

Aidilfitri di Sheffield 2010

Selamat hari raya semua..

Amir Faris di pagi raya...songkok je susah nak lekat..


Tahun ni seronok sikit raya sebab kami dah boleh bawak faris keluar jalan2..raya tahun lepas faris baru je beberapa hari usianya...maklum la lahir masa bulan puasa..thanks to Uncle Rahim n Aunty Salwa which is my jiran depan rumah yang tolong belikan n bawakkan baju raya khas dari Malaysia untuk Faris..

Scenery raya 2010

Menangis si Faris masa first time men'TRY' baju raya..maklumla..jakun, tak pernah pakai ngn sampin ngn songkok bagai..dia pun pelik, apala mak dia dok bubuh kat dia..


Pada malam raya, gabungan postgraduate n undergraduate buat takbir raya dari rumah ke rumah as usual..alhamdulillah, sampai jugak drg kat teratak kami..meriah sikit bila bertakbir..pilu sungguh dengar takbir raya dikala jauh dari sanak dan saudara..
terima kasih semua kerana sudi datang..




Keesokan dipagi rayanya..kami celebrate kat rumah jiran depan..eheheh..umah Salwa n Rahim..best gila raya tahun nie..Rahim baru je sampai dari malaysia sehari sebelum raya, so salwa cakap ada tart nenas, ketupat palas which is my favourite..rendang..bla..bla..aku pun terus tak menolak untuk breakfast raya sebelum pi smayang raya kat PMC..nie scenery raya kat umah salwa n rahim..credit to them..so yummy..thanks very much guys..after 3 years..dapat gak kami makan ketupat palas..




me and my family

salwa n rahim family


kak cik nad abg zaini sefamily


kami tiga family...jiran terdekat..


lepas makan kenyang2, kami pun bertolak ke tempat dimana semua orang melayu satu sheffield berkumpul..which is PMC..Nie scenery kat PMC pulak..

kaum adam


kaum hawa


makanan tak plan sebab raya terawai n jatuh dalam hari belajar..working days..




lepak ngn rakan-rakan




1 comment:

Unknown said...

Hello Admin!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)