Saturday 14 November 2009

Lepak-lepak Nandos Halal at Sheffield




Sempena Fais nak balik ke Malaysia, ktrg plan nak lepak2 makan nandos n main bowling kat Arena..tapi malangnya forecast kata hujan..so aku takle nak plan lebih2 sebab ditambah dengan cuaca yang sejuk..kesian pulak kat Faris kalu expose dia lama2 kat cuaca sejuk ni..Faris anakku sayang amatla cerdik..sudah pandai bercakap bahasa dia la..kalu aku atau huby cakap ngn dia..gerenti dia akan balas..siap buat mulut muncung2 lagi..ehehhe..konon2 cakap ngn hebat skali la tu..ehehhe..hai.penhibur hatiku sungguh Amir Faris ni..balik skolah letih2..bila dia gelak2..release segala penat lelah aku..

Pagi2 lagi Cik Tie dah keluar tunggu Sya n Lisa kat Sainsbury..aku pulak ngn huby sibuk kemas umah sbb selerak sgt...maklum la..weekend je ada masa..pas kemas umah..ktrg pun siap2 nak kuar g nandos..cik tie,sya,lisa,kak mai, kak afza n fais dah selamat dok main ice skating dah..bestnya drg..aku bowling pun takle main lagi sbb muscle tak strong lagi kata Dr..kena exercise dulu utk strongkan muscle yang ada..

Miss betoi nak main2 n lepak2..takpe la..tgu Faris besar sikit kan..skg ni Faris kecik lagi n tak sesuai dengan cuaca gini nak bersuka ria..here is the pic of us at nandos..santaiiiiiiiiiii..


No comments: